Deze website maakt gebruik van cookies We gebruiken technologieën, zoals cookies, om uw surfervaring makkelijker te maken en om het verkeer op de website te analyseren. Meer informatie Functionele cookies Deze cookies zijn nodig voor het juist functioneren van de website. Deze kan je niet uitschakelen. Analytische cookies Deze website analyseert het gebruik ervan, zodat we functionaliteit daarop kunnen aanpassen en verbeteren. De gegevens zijn volledig anoniem. Marketing cookies Deze website maakt gebruik van externe functionaliteit om content en advertenties op jouw profiel af te stemmen. Voorkeuren opslaan Alles toestaan Cookies instellen
Read • 6 April 2023 A new step in Jozef Wouters' parcours How can you answer the questions that a space asks you without making a site-specific piece?
Read • 9 November 2022 FC Bergman goes to Australia ‘The Sheep Song’ goes down under at Adelaide Festival 2023
Read • 24 June 2022 Olympique Dramatique keeps the focus on the actor “Acting is a political activity in itself”
Read • 24 June 2022 FC Bergman returns to its roots as a location theatre company "We’re looking forward to it. Even though we don’t pick up a hammer anymore."
Read • 24 June 2022 Gorges Ocloo calls for a repertoire that starts from the bottom up "We are violence. We are love. We are all of that in one."
Read • 24 June 2022 Lisaboa Houbrechts makes theatre that is epic and intimate in equal measure “I can’t lie in theatre”
Read • 24 June 2022 Benjamin Abel Meirhaeghe does away with pigeonholes for genres and audiences "I'm conducting a conversation between the past and the present, rather than coming here to burn the place down.”
Read • 16 May 2022 Press Conference Toneelhuis artists come to the fore together with interim business manager to ensure the future of Toneelhuis
Read • 21 February 2022 Open call for 'The Golden Stool, or the story of Nana Yaa Asantewaa' A new performance of Gorges Ocloo, LOD & Toneelhuis